A vállalatról

„ Az ember nem gondolkodhat, nem szerethet, nem alhat jól, ha nem evett jól” – Virginia Woolf

Mi, a CIVITA-nal hiszünk abban, hogy mindenmentes termékeinkkel hozzájárulhatunk a lemondások nélküli teljes élethez!

Számunkra fontos, hogy
– az étkezés túlmutasson a szükségletek kielégítésén,és valódi testi-lelki feltöltődést jelentsen
– az innovatív technológia a kézműves gondossággal együtt teremtsen értéket
– termékeinkkel együtt még teljesebb legyen az élet

Mára már több mint kétmilliárd forintos forgalmat lebonyolító, stabil lábakon álló cégcsoportként is fontos számunkra a korszerű feldolgozás és a kézműves minőség kettőssége. Ez a garancia arra, hogy a maga természetességével kerül minden CIVITA termék a csomagolásba. Az általunk feldolgozott magyar kukorica már nemcsak az ország határain belül talál fogyasztókra, hanem külföldön is. Az innovatív gondolkodásmód a jövőben is a cégvezetés sajátja, így még sok ötlet vár megvalósításra. A CIVITA is, mint minden vállalat, sokat változott az elmúlt 30 évben, két dologból azonban sosem engedett: a minőségből és az állhatatosságból.

A környezettudatos CIVITA

Mai világunkban a környezettudatos, felelős vállalatvezetés szinte létkérdés, hiszen Földünk és így a mi életünk múlik rajta. Minden kis apró szándékot, amivel csökkenteni tudjuk a környezeti terhelést, Földünk meghálál. Fontos ez a mindennapokban nemcsak az egyén, hanem a vállalatok szintjén is.

A CIVITA is egyre nagyobb erőfeszítést tesz annak érdekében, hogy működésével minél kevésbé károsítsa a környezetet, vagyis az ökológiai lábnyoma a lehető legkisebb legyen.

Mi is az az ökológiai lábnyom?

Az ökológiai lábnyom az az érték, mely kifejezi, hogy egy társadalmi egységnek, milyen mennyiségű földre és vízre van szüksége önmaga fenntartásához és a megtermelt hulladék elnyeléséhez. Ez az érték kiszámítható egy családra, régióra, országra, de egy vállalkozásra is. Mivel az értéket két irányból is befolyásolhatjuk, így fontos, hogy egyre kevésbé zsigereljük ki a rendelkezésre álló természeti értékeket, illetve egyre tudatosabbak legyünk a napi szinten termelt szeméttel kapcsolatban. Tény, hogy az érték kiszámítását még napjaikban is folyamatosan finomítják, jelzésként azonban mindenképpen elgondolkodató.

Mit tesz a CIVITA, hogy gyártási tevékenysége során egyre kisebb legyen az ökológiai lábnyoma?

1. A termékeink előállításához szükséges kukorica Debrecen 50 km-es körzetén belül terem, így garantáltan helyi alapanyagokat használunk. A rövid szállítás során a járművek nem szennyezik a levegőt.

2. Az egy kézben tartott farm-to-table termelési folyamatunk garantálja termékeink természetességét, és minden adalékanyagtól való mentességét. Mi csak GMO-mentes termelésből származó kukoricát dolgozunk fel. A kukorica feldolgozás minden fázisa pedig egy kézben, egy telephelyen történik, ami egyrészt biztosítéka a minőségnek és a megbízhatóságnak, másrészt a gazdaságosságnak.

3. Minden allergént és minden adalékot nélkülözve hozzuk létre termékeinket, és arra is figyelünk, hogy kizárólag vegyszermentes kukoricát használjunk fel ehhez. Ennek köszönhető, hogy termékeink a lehető legjobban megőrzik a nyersanyag természetességét.

4. Mivel hazánkban a legnagyobb területen vetett gabona a kukorica, olyan nyersanyag ez, mely bőven rendelkezésre áll, így a kukoricaolaj előállítása olcsóbb, mint az olíva olajé. A CIVITA hidegen sajtolt extra szűz kukoricaolajai is megőriznek a csírában lévő minden értékes hatóanyagot. Így a helyben előállított kukoricaolaj jótékony hatása méltán vetekszik az olívaolajéval, miközben sokkal kevésbé terheli meg a környezetünket.

5. Legújabb fejlesztésünk egy olyan napelem park létrehozása az üzemen belül, mellyel sokkal fenntarthatóbbá tudjuk tenni működésünket, hiszen a felhasznált energia bizonyos részét magunk tudjuk majd előállítani.

Csak mi tehetünk, emberek, hogy csökkentsük az ökológiai lábnyomunkat!

Cégtörténet és mérföldkövek

homokora
1992.
Agri-Corn Kft. megalapítása, a CIVITA alapkőletétele, megkezdődik a malomipari termékek előállítása a gyógyszeripar számára.
1996.
Technológiai átalakulás ,söripari beszállítóvá válik a cég, a termékmix diverzifikációja megkezdődik (takarmánypiac).
1998.
A cég egyre jelentősebb szereplővé válik a hazai feldolgozó- és élelmiszeriparban, az ügyfélkör tovább bővül (snack gyártók).
2004.
Megszületik a késztermék előállítóvá válásának víziója és az önálló brand kialakításának gondolata.
2009.
Felépül az új malom, megkezdődik a prémium minőségű gluténmentes élelmiszerek gyártásának előkészítése.
2011.
Elindul az olajüzem, piacra kerül a hidegen sajtolt natúr kukoricaolaj.
2013.
A gluténmentes tészták gyártásának kialakítása kezdetét veszi.
2014.
A termékportfólió a fűszerolaj termékcsaláddal bővül.
2015.
Elkezdődik az Olaszországban bérgyártatott kukoricatészta értékesítése.
2016.
Beindul a saját gyártású rövid-tészta értékesítés, kezdetét veszi a magas rosttartalmú, gluténmentes tészták kutatás-fejlesztése.
2017.
Megindul a magas rosttartalmú, gluténmentes tészták értékesítése.
2018.
Döntés születik egy önálló hosszú-tészta gyártósor kialakításáról, a beruházás előkészítése kezdetét veszi.
2019.
K+F új termékek kifejlesztésére. Tészta termékek megjelennek a nemzetközi private label piacon.
2020.
Új készárú raktárépület felépítése. A cég az általa gyártott tészta termékekkel belépett a hazai privat label piacra.
2022.
Naperőmű telepítés; Long cut gyártósor üzembehelyezése (a teljes tészta  szortiment gyártása, forgalmazása).
Previous slide
Next slide